Lacivert Reklam

Lacivert Reklam

İletişim
Adresimiz

Atatürk Mah. İkitelli Cad. Mercan Sok. No:31-32-33-34 İkitelli
Küçükçekmece / İSTANBUL

Bizi Takip Edin

Display Reklam Stratejisi

  1. Display Reklam Stratejisi

Tüm iyi pazarlama stratejileri gibi, her şey hedef belirleme ile başlar. Display reklamlar farklı değil, ancak bu kez avantajlar biraz farklı.

Bu nedenle, stratejiniz nihayetinde hedeflerinize bağlı olacaktır. Bazı olası display reklam hedefleri şunları içerir:

  • Marka oluşturma ve zihinsel farkındalık
  • Bir kurşun mıknatıs sunarak potansiyel müşteri yaratma
  • Yeniden hedefleme yoluyla terk edilmiş kullanıcıları / müşterileri çekmek
  • Beslenme satın alma süreci boyunca yol açar

 

Diğer bir deyişle, marka bilinirliği oluşturmak veya sürdürmek ve sadakati artırmak için display reklamlar kullanılmalıdır.

Hedefleriniz iyi belgelenmiş bir stratejinin ilk kısmı. Neden reklam yayınladığınızı, elde etmeyi umduğunuz şeyleri ve ölçtüğünüz metrikleri tanımladığınızdan emin olun.

Bu, kampanyanızı yapabilecek veya bölebilecek kısımdır. Doğru hedefleme olmadan, reklamlarınızı sunduğunuz ürünlere önem vermeyen kullanıcılara sunma riski taşırsınız.

Mevcut hedefleme seçeneklerinin miktarı göz korkutucu olabilir. İşlem, arama ağına benzer bir şekilde çalışırken, görüntülü reklam gösterme, anahtar kelimelerin çok ötesine geçer.

Görüntülü reklam ağındaki farklı hedefleme seçeneklerini ve bunların her birinin nasıl çalıştığını inceleyelim:

  1. Anahtar Kelime Hedefleme: Google, reklamlarınızı, tanımladığınız hedef anahtar kelimeleri içeren web sitelerindeki içerikle birlikte yayınlar.
  2. Demografik Hedefleme: Bir web sitesine veya kitlenin temel demografik profiline dayanarak bir kitleyi hedeflemenizi sağlar.
  3. Yerleşim Hedefleme: Bu, görüntülü reklamlarınızın hangi web sitelerinin görüntüleneceğini seçmenizi sağlar. .
  4. Konu Hedefleme: Kullanıcıların belirli bir konuya uygun bir grup web sitesini hedeflemesine olanak tanır.
  5. İlgi Alanı Hedefleme: Google’ın, kullanıcılarına yönelik çeşitli veri noktalarına erişimi vardır. Bu, görüntüleyen reklamları, arama yapanların ilgi alanlarına göre sunmanıza olanak tanır. Bunlar daha sonra iki kategoriye ayrılır:
    1. Pazarda: Bunlar ürün ve hizmetlerle ilgilidir ve genellikle satın alma konusuna ilgi duyanlara yöneliktir.
    2. Yakın İlgi Alanı: Belirli bir kullanıcının kimliğini oluşturmak için genel konuları ve ilgi alanlarını analiz eder.
  6. Kitle Hedefleme: Web sitenizi daha önce ziyaret etmiş kullanıcıları hedeflemenizi sağlar (yeniden pazarlama).