Lacivert Reklam

Lacivert Reklam

İletişim
Adresimiz

Atatürk Mah. İkitelli Cad. Mercan Sok. No:31-32-33-34 İkitelli
Küçükçekmece / İSTANBUL

Bizi Takip Edin

Reklam Tabela

Kurulması hedef pazar herhangi bir reklam kampanyasında kritik ilk adımdır – Eğer onlara ulaşmak için önce hedef kitlesi kim olduğunu bilmek gerekir. Hedef kitleniz yaşlı vatandaşlarsa, örneğin Facebook gibi bir reklam aracı fakir bir seçimdirHedef pazarın tanımlanması, yaş, cinsiyet, medeni hal, yaşam tarzları, alışveriş alışkanlıkları, vb. Gibi kriterleri dikkate alarak potansiyel müşterinin demografik profilini oluşturmayı içerir.

Reklam tabela kullanımı reklam açıdan insanları etkileyebilen türlerden bir tanesidir.

Fiyat ve / veya hizmet konusunda rekabet etmeniz gerekebileceğinden, ürün veya hizmetiniz için rekabet düzeyini hedef kitlenizle birlikte kontrol etmek de önemlidir .

Ortak Reklam Yöntemleri

Genellikle küçük işletmeler tarafından kullanılan birçok farklı reklam türü vardır. Buna, çevrimiçi pazarlama dahildir , ki bunlar sayısız reklamcılık fırsatlarıdır:

Yerel web sitesi reklamcılığı – Birçok belediyenin ve Ticaret Odası bölümlerinin yerel işletmelerin girişlerini sağlayan web siteleri vardır.

İş web sayfaları – İş tekliflerinin açık bir şekilde özetlendiği profesyonel bir web sitesi oluşturma ve sürdürme , arama trafiği için optimize edilmiş .

E-posta – Bir müşteri e-posta listesi ve istenmeyen posta önleme düzenlemelerine bağlılık gerektirir . E-posta bültenleri, mevcut müşterilerle iletişim halinde olmak ve yeni ürünler veya hizmetler hakkında bilgi aktarmak için yararlı olabilir.

Facebook – yararlanarak sosyal medya tarafından bir iş Facebook sayfası oluşturarak ve düzenli ürün ve hizmetlerini tanıtmak için kullanarak. Yeni menü öğelerini veya özel ürünleri tanıtmak ve müşterilerden geri bildirim almak için Facebook hayran sayfaları kullanan restoranlar gibi işletmeler için ortak bir reklam merkezi. Facebook’ta iş yapmak için bir takım 3 tane de var.

İşletmenin Twitter takipçilerine sahip olduğunu varsayarsak, kısa tanıtım mesajlarını göndermek için tweet’ler kullanılabilir.

Doğrudan posta – Çok kullanışlı olabilir. Posta yoluyla gönderilirse maliyetli olabilir, ancak posta listesi broşürleri , el ilanları vb. Olmasa bile, doğrudan hedeflenen coğrafi bölgelerdeki konutlara ve / veya işletmelere doğrudan teslim edilebilir. Maalesef, istatistikler doğrudan posta reklamlarının neredeyse yarısının alıcılar tarafından okunmadığını ve “önemsiz posta” olarak atıldığını gösteriyor.

Kablo TV ve radyo – Kablo şirketleri genellikle küçük işletmeler için uygun fiyatlı reklamlar sunan yerel bilgi kanallarına sahiptir.

Soğuk arama – Telefonla veya şahsen hala şaşırtıcı derecede etkili olabilir. Örnek olarak, bir servis şirketinde bir servis şirketi komşu konutları / işletmeleri ziyaret etme ve hizmetlerinden bahsetme fırsatını kullanabilir (veya el ilanları veya broşürler bırakabilir). Kanada’da telefon görüşmesi, işin müşteriyle mevcut bir ilişkisi olmadığı sürece Ulusal Çağrı Yapma Listesinde kayıtlı numaralara artık yasa dışıdır.

Çevrimiçi Reklamcılık

Çevrimiçi reklamcılık hızla büyümeye devam ediyor ve 2017 yılında online reklamcılığa 229 milyar dolarlık yatırım yaptı. Yapılan araştırmaya  göre bu rakamın 2020’ye kadar 335 milyara çıkacağı tahmin ediliyor.

Ek olarak reklam tabela alanın’ da hizmet almak istiyorsanız hemen lacivert reklam ile iletişime geçebilirsiniz.